Hej allihopa!

För fyra sommrar sedan började vi med en sammankomst på kajen vid Betelskeppet för att visa samarbetspartners, vänner och anhöriga vad vi arbetar med. Det har varit uppskattat och lyckat föregående år:)

Detta är dagen vi riktar ett stort tack till alla som är engagerade på ett eller annat sätt. Tillsammans bekämpar vi missbruk och utanförskap!

Vår förhoppning är att torsdag 20:e augusti blir ännu en lyckad Kajfest som vi alla kan bocka av. Grillen står redo! Du behöver inte tänka på något annat än att komma hit med en positiv inställning. Föreningen Linneahuset bjuder på käk och underhållning. Tag med kollegor, familj och vänner. Alla är välkomna!